Werken bij Younity
Younity : specialisten, samen, voor u.
✅ ADMINISTRATIEVE ASSISTENT(E)
Ben jij een organisatorisch talent met oog voor detail? Wil je jouw administratieve skills inzetten in een energiek advocatenkantoor in Brussel?
Younity, nichekantoor in HR-law, is op zoek naar een ervaren administratieve assistent(e). Van het opstarten en beheren van klantendossiers tot het vlot en nauwkeurig afhandelen van correspondentie: wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
About Younity
Younity is een advocatenkantoor gespecialiseerd in de juridische aspecten van HR, zowel in de private als de publieke sector. Vanuit onze kantoorlocaties in Brussel en Antwerpen begeleiden we (middel)grote ondernemingen en publieke overheden bij talrijke vraagstukken. Van arbeidsrecht en pensioenen, tot GDPR, privacy en internationale tewerkstelling.
Naast gedreven advocaten, bestaat ons team uit een sterke administratieve staff die zorgt voor een vlotte werking van het kantoor. En daar kan jij deel van uitmaken!
About you
Je beschikt over een bachelordiploma administratief management of hebt minstens twee jaar ervaring in een gelijkwaardige functie. Werkte je eerder al in een advocatenkantoor? Dat is een pluspunt! Je bent perfect tweetalig (NL/FR), goede kennis van het Engels is een extra troef. Daarnaast hanteer je een feilloze spelling, werk je gestructureerd en stressbestendig en ga je vlot aan de slag met MS Office voor tekstverwerking en presentaties.
Benieuwd hoe je dagen bij Younity eruitzien? Een greep uit je takenpakket:
- Beheer en opstart van klantendossiers in onze databank
- Fysiek en digitaal klassement van dossiers
- Beheer van calls en correspondentie
- Facturatie van prestaties en kosten, inclusief het opstellen van creditnota’s en provisienota’s
- Lay-out van adviezen, memo’s en presentaties
- Bijhouden en actualiseren van planningen
- Voorbereiding van dossiers voor vergaderingen en juridische procedures
- Praktische organisatie van interne/externe vergaderingen
About joining
Younity biedt een aantrekkelijk en marktconform loon, aangevuld met maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en een aanvullend pensioen. Je geniet van extra voordelen zoals een parkeerplaats of een abonnement voor openbaar vervoer, en je maakt deel uit van een fijne werkomgeving met regelmatig kantoorevents en teambuildingactiviteiten.
Daarnaast hechten we veel belang aan een gezonde work-life balance, en geniet je van flexibele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerken en extralegale verlofdagen.
Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur je cv en motivatiebrief naar natacha.gikas@younity.be. Wij nemen snel contact met je op. Tot binnenkort!